Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
les triplettes d'Avignon
4 décembre 2006

FREEDOM!!!!!

winny

Γαμώ την τύχη μου γαμώ! Δεν αντέχω άλλο διάβασμα! Και τί είναι αυτό το τρελό που όσο προχωράει η εργασία βρίσκεις συνέχεια καινούρια πράγματα που πρέπει να προσθέσεις;
Κι αυτό το άλλο που είμαστε όλη μέρα στο msn και ανταλλάζουμε ερωτηματολόγια; Και το άλλο που φτιάχνουν όλοι κρέπες και τρώμε σαν τα γουρούνια ασταμάτητα διαβάζοντας;Τί διάολο παράδοση είναι αυτή; Κρέπες στην εξεταστική... Δε μπορώωωωωω!
Και να έχω και τους έλληνες αγαπημένους κατά τ'άλλα φίλους και συγγενείς να μου λένε:" Έλα βρε! Δύο εβδομάδες έμειναν!" Ναι χαίρω πολύ! Αλλά πως περνάνε αυτές οι δύο εβδομάδες;;;
Έχω περίεργα συμπτώματα! Βλέπω τον καθηγητή της ανθρωπολογίας στον ύπνο μου και σαν να μη φτάνει αυτό, πήγα να πιω κι εγώ η έρμη ένα ποτάκι και τον είδα και στον ξύπνιο μου, να κάθεται απεναντί μου και να μου χαμογελάει με το ύφος: "ποτάκι κουφαλίτσες ε;;;"! Και ο άλλος της επικοινωνιολογίας να λέει " Ναι, το ξέρω ότι πήζετε, είναι δύσκολη αυτή η χρονιά, σας καταλαβαίνω, αλλά θέλω την εργασία πιο νωρίς για να προλάβω να τη διορθώσω...". Ναι ρε μεγάλε, αλλά για να προλάβεις εσύ να την διορθώσεις, πρέπει να προλάβω κι εγώ να την γράψω... Σταματήστε τη γη να κατέβω!!!
Κι όσο μεγαλώνουμε, μερικές ανάγκες γίνονται επιτακτικές. Κι ενώ δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα για την ώρα, βάζεις όρια και στόχους σε ένα παιχνίδι που δεν έχει ξεκινήσει ακόμα... Γίνομαι ακατάληπτη; Μάλλον πρέπει να κοιμηθώ, αλλά νομίζω ότι τα χέρια μου δε μπορούν να σταματήσουν με το πληκτρολόγιο... Αυτισμός!!! Γιατρέ θα ζήσω μετά από αυτό το εξάμηνο;
Θα τελειώσω αυτό το άρθρο με μερικές παραγγελίες για τα Χριστούγεννα:
ΜΑΜΑ: Θέλω αρνάκι με αγκινάρες και μυρωδικά χόρτα!
ΜΠΑΜΠΑ: Θέλω χίλια ευρώ!
ΓΕΩΡΓΙΑ: Φτιάξε πρόγραμμα hard core! Ακόνισε το ήδη κοφτερό σου πνεύμα για ατελείωτες σουρεάλ συζητήσεις και προμηθεύσου εκείνο το σπιτικό ούζο! Καβάλησα το freedom, δε μπορώ πλέον να μιλήσω λογικά!
ΝΙΚΟ: Άναψε τα πυροφάνια! Θα πάμε για ψάρεμα...
ΜΙΧΑΛΗ: Γύρνα στην Αθήνα!!! Θέλω τον φίλο μου τον αγκαλίτσα!!! (το καπέλο μου κουφάλα τώρα που το θυμήθηκα!)
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ: Ετοίμασε μου... ΠΡΑΣΟΡΥΖΟ!!! Καθώς επίσης προετοιμάσου για το Ιρβιν Γουελς πάρτυ! Μου έλειψαν οι ψυχοκοινωνιολογικές μας αναλύσεις!!!
JASON: Έχω διαβάσει όλα τα φύλλα του Observer! Ετοιμάσου να υποστείς τα ανυπόφορα αγγλικά μου! Μουαχαχαχαχαχα!
ΘΑΝΑΣΗ: Ετοιμάσου για μεταμεσονύχτιους τσακωμούς για το πολιτικό σύστημα.. Θα συμφωνούμε αλλά δε θα σταματάμε να τσακωνόμαστε! Σύμφωνοι;
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: Θα πάμε στους Δελφούς,μην τρελένεσαι! Είναι μέσα στο σχέδιο...
ΣΙΜΟΝΗ: Κλείσε πρώτο τραπέζι πίστα! Τα είπαμε, τα συμφωνήσαμε...
ΠΕΤΡΟ: Ενημέρωση για το Πάντειο! Τί διάολο έχουμε τα μέσα;
ΚΑΛΕ ΜΟΥ: Τί να σου πω τώρα κι εσένα... Υπομονή!
Αυτά...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ: Ειρήνη και αγάπη σε όοοοοοοοοολον το κόσμο και ένα πρόγραμμα που κάνει update σε καμμένους εγκεφάλους!

Πάω για ύπνο...
Peace

Publicité
Commentaires
A
Oulala I'm lost!
M
Efxaristos!!! Xilies fores ti Niki pou einai kai fili mou, para ton kako, ton moxthiro koinoniologo!!! Pote xekiname diadikasies plastoprosopias??? Hahahahahahahahahaha!!!
Σ
Αλλάζουμε θέση για ένα μήνα?Τη μόνη δουλειά που θέλω να κάνεις είναι να διαβάζεις τη Νίκη!!!
les triplettes d'Avignon
Publicité
Derniers commentaires
Publicité